Pristatymas ir grąžinimas

I. Apmokėjimo tvarka ir terminai

1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes elektroninėje Parduotuvėje per Paysera mokėjimo sistemą.

2. Klientas įgija teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo praėjus 30 dienų nuo pinigų gavimo pardavėjui, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Pardavėjui gavus apmokėjimą už prekes.

II. Prekių pristatymas

1. Pardavėjas deklaruoja standartinį 2 – 3 dienų prekių pristatymo terminą, tačiau dėl siuntų tarnybų užimtumo, prekės gali būti pristatomos ir per ilgesnį terminą. Tuo atveju jeigu yra nesklandumų su pristatymu, Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.

2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą, bei vėlavimo galimybes ir kreiptis į Pardavėją tik tuo atveju, jeigu praėjo 7 dienos nuo apmokėjimo už prekes.

3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

5. Prekės, užsakytos šioje elektroninėje Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:

1) Omniva paškomatais

2) DPD paškomatais

3) DPD kurjeriais

6. Pasirinkę pristatymą į Omniva ar DPD paštomatą, turėsite galimybę pasirinkti labiausiai tinkantį ar arčiausiai esantį Omniva ar DPD paškomatą.

7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

III. Prekių grąžinimas

1. Perkant elektroninėje parduotuvėje Lieknesni.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.

2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

  • Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@lieknesni.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
  • Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
  • Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Pardavėjui gavus grąžintinas prekes, jos yra įvertinamos ir neradus jokių neatitikimų, pirkėjui grąžinama už prekes ir pristatymą sumokėta pinigų suma.

3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių aprašyme.

4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.

5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.